Fun mjesta u Rijeci

23:23

Hej ho!

Yay, evo pišem drugi postić:) Petak navečer je, I'm just saying. I ne, nisam vani. Zašto? Paaa, ne da mi se. Nije baš da mi je jako zabavno kad izađem. U Rijeci nema nekih dobrih mjesta. Koje su mogućnosti? Mogu otići van negdje u neki klub i njihati se na milozvučne tonove Rozge i ostalih pevaljki but that's so not me... ILI mogu klošariti po parkovima i zujati po ulicama. Yay so much fun. Postoji još jedna opcija, a to je kino, ali tome ću vjerojatno posvetiti cijeli post.. idk.
Uglavnom, Rijeka nije zabavna. Barem meni nije. Stvarno ne znam gdje izlaziti. Dobro, nisam se pretrgla tražeći mjesta za izlaske, but seriously vrhunac mog socijalnog života je nečiji rođendan. Ili recimo kad petkom odem poslije škole s 3 legice (da, rekla sam legice) u neki kafić. Na primjer, danas sam odvedena (ja sam antisocial i da nisam upoznala već spomenute 3 legice, vjerojatno i dalje ne bih odlazila u kafiće i tako neka mjesta) u Prirodu i društvo. Bila sam ugodno iznenađena. Nisam si baš na "ti" s voćem, ali ovi sokovi su okej. Da ne spominjem svoje oduševljenje čašicama koje dobijete ako uzmete sok za van. #starbucksstyle

Ja se pitam zašto nema dobrih lokacija za izlazak od kojeg čak i ne tražim puno, bitno je samo da ne izgledam kao klošar i da ne moram davati novce baš svaki put. Joj, tražim puno previše. :( 

You Might Also Like

0 komentari

What do you think? :)