Glupe grupe

16:40

Hej ho!

Okej, danas pišem o grupama na dragom nam fejsu. Zapravo, već neko vrijeme razmišljam trebam li uopće pisati o ovome, ali #yolo i evo, ipak pišem.
Fejs (namjerno ne pišem Facebook ili Face ili whatever) me oduvijek lagano nervira. Ali KAO treba mi pa mi je profil još uvijek aktivan. U zadnje vrijeme je opet "in" raditi grupe pa tako SVAKI dan vidim neku novu grupu. Hajd' da su to neke "pametne" grupe.. ali admini tih grupa kao da se natječu međusobno tko će dati gluplji naziv grupi. And I'm serious. Mislim da je sve nekako počelo s onim Inspektorom Kiks i 56 kopija te grupe. Nastajale su grupe kiksevi/biseri/ksdljafčlkfč te i te županije ili nekog grada. I mean what the fuck? Okej, ajde, bilo je smiješno u početku.. možda. Na temelju tih grupa nastala je jedna grupa zbog koje sam zapravo odlučila napisati nešto.. Netko je doslovno posvetio grupu samo TOM jednom KIKSERU da bi mu se ljudi smijali i lajkali. Dobro, što jest-jest, taj kome je posvećena grupa stvarno nije baš normalan, ali čemu toliko ismijavanje? Ako je lik budala, pusti ga da bude budala u tišini. Al' okej, to je gotovo sad... 

Moj favorit je definitivno grupa Najbolje odrezani nokti Rijeke. 




You Might Also Like

2 komentari

What do you think? :)