TMI Tag

21:48


Hej ho!
Nisam imala nikakvu temu za danas, a htjela sam nešto napisati pa sam odlučila napraviti TMI tj. Too Much Information ILI Previše informacija (o meni) tag.
Tag ima 50 pitanja pa počnimo: 



1. Što imaš na sebi? Pidžamu haha
2. Jesi li ikada bila zaljubljena? Ne
3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)? Nikad nisam ni bila u vezi haha *crying inside* 
4. Koliko si visoka? 159 cm
5. Koliko imaš kilograma? 47-48 kg
6. Imaš li neku tetovažu? Ne
7. Imaš li piercing-e? Samo probušene uši, jednom. 
8. OTP (One True Pair: najdraži par)? Bones i Booth iz serije Kosti
9. Najdraža serija? Kosti i Uvod u anatomiju 
10. Najdraži bend? Nemam baš neke najnaj, ali dosta slušam S.A.R.S., Dubiozu i RHCP 
11. Nešto što ti nedostaje.. ? Ne znam baš što mi nedostaje, ali TKO mi nedostaje - baka i deda koje nisam vidjela godinu dana. 
12. Najdraža pjesma? To se stalno mijenja, ali zadnjih par mjeseci Perspektiva od S.A.R.S.-a
13. Koliko imaš godina? 15
14. Horoskopski znak? Jarac
15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Ne tražim partnera haha... ali dobro, kad bi tražila bilo bi ono klasično: smiješan, pristojan (u smislu da ne psuje k'o kočijaš i tako to)..
16. Najdraži quote/izreka/whatever? Nemam to 
17. Najdraži glumac? Pa nemam baš nekog najdražeg glumca, ali možda, ajde Adam Sandler... 
18. Najdraža boja? U zadnje vrijeme crna i siva.. to nisu boje ups
19. Glasna ili tiha glazba? Rekla bih tiha jer nisam baš neki party manijak.. 
20. Gdje ideš kad si tužna? U sobu..?  
21. Koliko ti treba da se istuširaš? Manje od 10 min
22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? Ako imam vremena, volim razvući spremanje, ali recimo oko pola sata..
23. Jesi li ikad bila u tuči? Mislim da ne haha
24. Turn on (kako ovo prevesti?) / Nešto što te privlači? Sarkazam haha i humor tj., kad me osoba može nasmijati..  
25. Turn off / Nešto što te odbija? Pretjerano(i neprirodno) psovanje, laž.. 
26. Razlog zbog kojeg si se priključila u YouTube blogersku zajednicu? Volim kritizirati (sebe i svijet) i pisati 
27. Strahovi: smrt/bolest osobe koja mi je draga
28. Posljednja stvar koja te rasplakala? Jučerašnji razgovor s roditeljima o školi i općenito o mom pogledu na život (lol tako dubokoumno)  
29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Wow ja sam prava osoba za to pitanje... vjerojatno nikad
30. Značenje tvog Youtube imena na blogu? Smee Nina (it's me Nina).. uzela sam to iz jedne lektire
31. Zadnja knjiga koju si pročitala? Lektiru, Elektru..
32. Knjiga koju trenutno čitaš? Ne čitam trenutno ništa, a i ne znam kad sam zadnji put pročitala nešto što sam JA odabrala, tj. nešto što NIJE lektira
33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? Uvod u anatomiju 
34. Zadnja osoba s kojom si pričala? Tata 

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? Jedina poruka koja mi je u mobitelu je zapravo prazna i baka mi ju je slučajno poslala, ali to čuvam bezveze..  
36. Najdraža hrana? Poprilično sam izbirljiva i zapravo ne znam što najviše volim jesti.. ovisi kako sam raspoložena..
37. Mjesto koje želiš posjetiti? Švedska! Okej, to je država, ali da, želim u Švedsku.. 
38. Zadnje mjesto gdje si bila? Pa nije baš mjesto, ali da.. moja soba haha 
39. Imaš li simpatiju? Mislim da ne 
40. Zadnji put kad si nekog poljubila (misli se baš na poljubac you know)? Nikad. 
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto? Ne mogu se sjetiti
42. Najdraži okus slatkiša? Čokolada - uvijek! 
43. Koje instrumente sviraš? Nažalost, ništa ne sviram. 
44. Najdraži komad nakita? Ne ludujem baš za nakitom, smeta mi. 
45. Zadnje što si trenirala? Atletiku 
46. Zadnja pjesma koju si pjevala? Uvodna pjesma neke serije s Disney-a hahaha
47. Najdraži chat up line (ne znam prevesti ovo)? Nemam
48. Jesi li ga ikad koristila (chat up line)? Ne - očito. 
49. Zadnji put kad si se družila s nekim? Jučer s Lanom i Jelenom (my frieeeends) 
50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Nemam pojma, tko hoće.. ? :) 

You Might Also Like

18 komentari

  1. ček ček i ja sam radila ovaj tag hahah xd ..nemam vremena da puno odg. ali evo samo par pitanja.ahah xd
    44. Najdraži komad nakita?isto kao i ti ne volim baš nakit.
    36. Najdraža hrana?uh sve,al baš sve okej osim one neke kako se kaze
    kljukuše hahhaxd
    34. Zadnja osoba s kojom si pričala?gaby
    4. Koliko si visoka?1,70.
    23. Jesi li ikad bila u tuči? 2 puta hahha dangerous me :D
    eto par pitanja da odg. haha xd

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma


    OdgovoriIzbriši
  2. 1. Što imaš na sebi? Suknju i majicu.
    2. Jesi li ikada bila zaljubljena? Ne.
    5. Koliko imaš kilograma? 41
    6. Imaš li neku tetovažu? Ne.
    10. Najdraži bend? One Direction.

    Hana
    11. Nešto što ti nedostaje? Nedostaje mi lijep i sretan život.
    13. Koliko imaš godina? 13
    14.Horoskopski znak? Bik.
    15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Lijep,zgodan,kao maneken,pristojan,kulturan,drag,ljubazan,bogat,ne pije alkohol,ne puši cigaru nargilu i nešto drugo,ne psuje,nema tetovaže.
    18. Najdraža boja? Ljubičasta.
    19. Glasna ili tiha glazba? Glasna.
    20.Gdje ideš kad si tužna? U kupatilo,nekada na balkon.
    21. Koliko ti treba da se istuširaš? Možda 15 minuta.
    23. Jesi li ikada bila u tuči? Ne
    24.Turn on / Nešto što te privlači? Kultura,ljepota,ljubaznost.
    25.Turn off / Nešto što te odbija? Psovanje,nekultura,neljubaznost,pušenje,alkohol,tetovaže
    27. Strahovi? Preveliki talasi na moru,prevelika visina,.
    29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Nikad nikome nisam rekla da ga volim.
    31.Zadnja knjiga koju si pročitala? Oh,nemojte mi napominjati,nažalost lektira,sada je raspust nemojte o školi!!!
    36.Najdraža hrana? Riba sa krompir salatom, Nema imena ali na tanjiru dođe ovo (Gljive sa sosom,karfiol sa sosom,krumpiri sa sirom,pomfrit sa kečapom,piletina ( njamiii )) ,Pizza,Maslanica,.....
    37.Mjesto koje želiš posjetiti? Pravo pitanje za mene! Ti si rekla Švedska a ja sam tu 2 puta bila.Moj ujak stanuje u Švedskoj..Države koje bih voljela posjetiti su: Australija,SAD,Arabija,Havaji....
    39. Imaš li simpatiju? Ne,povraća mi se na sve muške oko mene...Za mene su lijepi samo neki ( neki ) glumci, manekeni i pjevači.. Samo ne turski, arapski, indijski, afrički slonovi,kineski , uglavnom azijski,afrički...
    42. Najdraži okus slatkiša? Čokolada,Raffaello, Ferrero, Kinder Bueno ( posebna čokolada ).
    44. Najdraži komad nakita? Trenutno ne nosim nakit ali bi rado nosila kada bi imala dijamantsku narukvicu ili ogrlicu... wow dijamant,nešto najljepše..
    50. Ko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Ko je zainterensovan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozz super ti ide samo tako nastavi!!
    Pogledajte i moj blog nova sam!!! http://milosevicka.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledala sam super je pogledaj i ti moj i baci neki lajk i komnetar!!! ♥♥

      Izbriši
    2. mozete pogledat i moj heheh http://ninnimrt.blogspot.hr/

      Izbriši
  4. Ovo su odlična pitanja za TMI Tag
    Super

    OdgovoriIzbriši
  5. Booth and Bones :))Sad najverovatnije ni ne gledas Kosti ali ja ih gledam jos od 3 razreda(sad sam 9-ti)Zao mi je sto je zadnja sezona tako blizu:((

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su pitanja.Slična si osoba ko ja (po pitanjima) ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si to napisala..:*
    Mozes svratiti i na moj blog i nabiciti koji lajkic hihi
    http://ninnimrt.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična si, samo tako nastavi!
    Ako želite pogledajte moj blog: https://ivastime.blogspot.hr/
    Hvala unaprijed! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična si, samo tako nastavi!
    Ako želite pogledajte moj blog: https://ivastime.blogspot.hr/
    Hvala unaprijed! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična si, samo tako nastavi!
    Ako želite pogledajte moj blog: https://ivastime.blogspot.hr/
    Hvala unaprijed! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Super,pogledaj moj blog>

    prviblog12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. 1.Vampir majcu tako se zove i trenerku
    2.jesam i sad sam
    3.bila sam u vezi i kad smo prekinuli bila sam tužna i htjela se posvađati s curom koja je bila sa njim
    4.151 cm
    5. 31😄
    6
    6.imam 3 ali one koje se mogu skiniti
    7.na lijevom uvetu minđušu a na desnom pirsing i minđušu
    8.Ron and Hermione
    9.harry potter
    10.neam
    11.kad sam bila najbolja na treningu.

    Nedostaje mi to
    12.sve srpske volim tkd nemam omiljene
    13.imam 15 godina
    14.djevica
    15.

    OdgovoriIzbriši

What do you think? :)