Početak srednje škole #yaaay :(

20:15

Pozdrav svima! :)

Danas pišem o nečemu što sam (si) obećala davno, ali nikako nisam postavila na blog. Riječ je o nekakvoj recenziji srednje škole, tj. prvog razreda. UPOZORENJE: Ovaj bi članak mogao biti dugačak i/ili iscrpan. Nemojte zamjeriti :)


Početak srednje škole je definitivno nešto novo i važno u životu. Nažalost, svi puno očekujemo. OLAKŠAJTE SI - nemojte očekivati ništa. Da, znam, teško je i nemoguće je ne biti uzbuđen, ali ipak nemojte previše očekivati. Moguće je da ćete se razočarati. A to ne kažem jer sam pesimistična osoba. To je realnost. ;)
Dalje - ne dopustite da ostanete sami! Šta mislim pod ovim? Ovako: u mom razredu postoji par osoba koji od prvog dana do zadnjeg dana škole nisu uspjele naći "svoje mjesto" u razredu. Nažalost. Zato kad krenete u školu, tj. novi razred TRAŽITE prijatelje. Nemojte čekati da vas netko nađe jer onda bi se moglo dogoditi da vas tijekom cijele godine svi zaobilaze. I ako ste sramežljivi, probajte si naći društvo jer ste prvih dana zapravo svi jednaki. Nitko nikoga ne zna i svatko svakome može prići (osim ako znate nekog iz osnovne). Također, ako znate nekog iz osnovne, nemojte se striktno držati te osobe i probajte upoznati i druge. :) 

Što se tiče profesora - oni vam mogu uljepšati/olakšati ili uništiti (školski) život. Eh sad, možete se samo nadati da će vas poklopiti dobra postava profesora. I ako su vam neki poznanici koji već idu u vašu školu ispričali brdo priča o nekom profesoru - šteta. Ja, npr., nisam znala skoro ništa ni o profesorima ni o školi tako da sam mogla sama stvarati sve dojmove o svima. Nemojte previše slušati što vam drugi govore. Neka vam stoji u glavi, ali ne povodite se previše. :)
A sad nešto malo o ocjenama: Idem u gimnaziju i od prvog dana nam profesori drobe o maturi, o tome kako je poklanjanje ocjena nešto što se NE DOGAĐA u srednjoj i tome kako se možemo pozdraviti s peticama ("To što ste vi skupljali petice u osnovnoj mene baš briga! Toga ovdje nema! blablabla"). Prvo: lažu da nema poklanjanja! Ima, itekako. Meni to smeta jer ne volim moljatore koji puste suzu i dobiju ocjenu, ali eto. Uglavnom, nepravde i poklanjanja ima pa ako ste kao ja i ne volite to, žao mi je :( Drugo: nemojte se pozdravljati s peticama! Trudite se i radite (ako želite, naravno) i nemojte učiti za dvojku! Uopće nemojte učiti za neku ocjenu, nego jednostavno učite pa koliko dobijete-dobijete. Ipak, u svojim željama treba biti realan. Ja smatram da je dobro željeti petice i biti ambiciozan, ali ipak je tanka linija između ambicije i arogancije. Ne pretjerujte ni u čemu jer biste mogli izgubiti one prijatelje koje ste stekli na početku (ako ste ih stekli).

Paa, to bi bilo to. Ako netko ima nekakvih pitanja, neka pita u komentarima. Valjda nisam nikoga zadavila pričom, tj. tekstom. Također, nadam se da je ovo od pomoći. Kada sam prošle godine kretala u srednju, ne bi mi loše došlo da mi je ovo netko rekao. :)
I ako nije problem, šaljite ovaj tekst dalje osobama za koje znate da kreću u srednju. :D



You Might Also Like

9 komentari

  1. hvala ti na ovom postu, stvarno mi je bio potreban ja ću sad u srednju i znaš nisam znala kako no sada si mi ti dala samopouzdanje da budem to što jesam i da svima priđem i upoznam se.inače ja sam pričljiva samo što mi je bilo palo samopouzdanje kada su mi pričali o ovoj temi,i nemoj pomisliti samo da sam arogantna hahah ja samo volim se upoznavati i odjednom mi sruše sve ,inače ja sam više optimista nego pesimista,no opet imala sam loše misli o srednjoj ,no ti si ih popravila,pa hvala ti <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i da zaboravila sam ti reći ,ovaj post nikako nije dosadan niti dug,ovakve bi postove trebala pisati stvarno ti ide,uživala sam dok sam ga čitala,brzo sam ga pročitala i onda tamam kad sam krenula da vidim šta piše dalje nema dalje.trebaš pisati duže ,barem zbog ovakvih kao ja koji vole i poštuju ono što drugi misle i pišu. hajd došla sam kratko samo moram sada ići ,dolaze ćevapi ahhaha xd i da možda svratim ako imadnem problema oko srednje <3

      Izbriši
    2. Hej:) Drago mi je da sam pomogla i slobodno pitaj bilošto <3

      Izbriši
  2. herj curo da ti javim da imam novi post ,pa posjeti me i da sorii ako te nema u nominiranim jer imala sam još jednu anketu no ona mi nije radila ustvari nisam ni sigurna da li mi i ove ostale rade -.-' ahhaha xd no ako ti ne bude htjelo glasat ,samo u komentar stavi anketa 1: i onda za koga glasaš OK? nadam se da sam dooobro objasniiila :D haha xd i da piši novo prije škole da mogu se vratiti :D hahaha xd i nešto barem prije nje,pročitati :D jer ne vjerujem da ću onda imati vremena,ali ipak ću i dalje biti na blogovima,.oćeš ti biti i dalje tu ,nadam se da nećeš samo šmugnut? kao neki što su to uradili?
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha što kažeš zanimljivo je to što ni ja ne znam kako da se tebi javim ,ajde piši mi na mail :directionerf68@gmail.com
      hahaha xd :D

      Izbriši

What do you think? :)